Mijn reis als au pair in Australië

Goodbye au pair life

Oh sorry dat ik zo weinig geschreven heb! Het is inmiddels bijna 2 maanden verder, maar die maanden zijn ook echt voorbij gevlogen.

Het werken met de kids ging allemaal super goed en het was dan ook heel fijn om echt weer veel tijd met ze alleen door te brengen. Op alle maandagen en dinsdagen heb ik veel uitjes met ze gemaakt. Alle speeltuinen afgelopen, bus en trein ritten gemaakt, vliegtuigen gespot, naar de dierentuin geweest, en eindelijk weer gezwommen in het zwembad. Ondanks dat ik merkte dat ik er wel echt een beetje klaar mee was na een heleboel maanden, verliep het toch allemaal vrij soepel.

De afgelopen 2 maanden heb ik zelf ook nog heel veel leuke dingen gedaan. De maand oktober stond vooral in het teken van oppassen, verjaardag van Mia vieren en afscheid nemen van Fleur, Aniek en Karlijn. Ook heb ik weer wat leuke nieuwe meiden ontmoet, waarmee ik de laatste twee maanden ook nog wat leuke dingen mee heb gedaan.
Afscheid nemen van mijn vriendinnen was moeilijk, maar gelukkig zie ik ze bijna allemaal weer in Nederland!

Begin november kwamen mijn lieve ouders in Sydney! Het was zo leuk om ze 'mijn' stad te laten zien! We hebben een weekend lang alle toeristische dingen gedaan, heel leuk om weer toerist in eigen stad te zijn. Ook hebben ze mijn hostfamily ontmoet. Ik vond het super leuk om ze niet alleen de plek te laten zien waar ik woon, maar ook de kinderen en mijn hostparents. Het was een hele gezellig middag!

Na het weekend Sydney zijn mijn ouders door gereisd, maar gelukkig zag ik ze na 2 weken weer in Melbourne! Daar hebben we samen de stad bekeken. Wat een leuke stad is dat! Hele fijne sfeer en mooie gebouwen. Het was super fijn om dit samen met mijn ouders te doen. Afscheid nemen was ook wel weer even moeilijk, maar we zien elkaar al weer na 2 maandjes, dat is niks na die 10 maanden haha!

Terug in Sydney heb ik nog een heel leuk weekend in jervis bay, en een afscheidsweekend met vriendinnen gehad.
Gisteren was het dan zo ver. Afscheid nemen van mijn hostfamily! De hele dag was ik al heel emotioneel. Huilen bij het afzetten van de kinderen bij daycare, huilen in mijn vrije tijd, huilen bij het ophalen van de kids en natuurlijk tijdens het uiteten. Het liep helemaal los op het laatste moment. Kinderen in bed gelegd, laatste knuffel en mijn lieve hostparents heel erg bedankt. En dat was het dan.. Ik zit nu op het vliegveld richting Cairns. Mijn au pair life zit erop, maar gelukkig ga ik nog een hele mooie reis maken door Australië en Nieuw Zeeland met Anne. Ik zal proberen wat vaker weer te schrijven!

PS de foto's van de afgelopen 2 maanden volgen snel!

Reacties

Reacties

Marc

Mooi!!

maria hinfelaar

Hi Sophie, je hebt een spetterende tijd gehad en ik denk jouw host family ook! Prachtige foto's. tot ziens in 2019. Marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active