Mijn reis als au pair in Australië

De laatste 2 maanden zijn ingegaan!

Jeetje het is alweer meer dan 7 weken geleden dat ik weer in Sydney lande na een geweldige reis door Thailand en Vietnam.

De afgelopen 6 weken heb ik maar 15 uur per week gewerkt bij het gezin. Omdat mijn hostdad tijdelijk geen werk had was hij ook thuis en heeft hij dus veel van mijn uren overgenomen. Voor de 15 uur die ik werk, kan ik gratis bij ze inwonen en krijg ik alle maaltijden. Ik heb dus geen salaris gehad de afgelopen tijd en dat vindt mijn spaarrekening nu toch niet zo leuk meer haha! Ik heb geprobeerd om een baantje ernaast te vinden, maar ik heb dit toch vrij snel opgegeven. Naast het af en toe oppassen, heb ik vooral heel erg genoten van mijn vrije tijd. Ik heb zo veel mogelijk tijd doorgebracht met vriendinnen, wandelingen gemaakt, naar de bios geweest, een whale watching cruise gedaan, uit gegaan, plekken bezocht in Sydney waar ik nog niet geweest was en de eerste surfles zit er ook weer op. Dit ging verrassend goed na 3 maanden en Fleur en ik waren dan ook erg trots op onszelf :)

Ook heb ik een tattoo laten zetten! Natuurlijk heb ik dit gedaan bij bondi ink, de tattoo studio van Sydney. Het symbool is het symbool voor het sterrenbeeld steenbok. Het lieveheersbeestje staat voor mij voor vertrouwen in andere en vooral in jezelf. Ik ben er zo blij mee!

Afgelopen maandag ik weer begonnen met 35 uur werken. Niet alleen mijn bankrekening, maar ook ik keek daar erg naar uit! Het was zo fijn om weer echt alleen met de kids te zijn.
Mijn laatste 2 maanden werken zijn dan nu toch echt ingegaan.. Na deze 2 maanden begin ik met mijn grote reis door Australië en Nieuw-Zeeland samen met Anne, ik kan niet wachten!
De komende 2 maanden gaan maanden worden met ups en downs. De meeste van mijn vriendinnen hier gaan naar huis eind oktober, maar gelukkig komen mijn lieve ouders in november! Er staan nog zo veel leuke dingen op de planning dus ik ga er gewoon nog heel erg van genieten!

Reacties

Reacties

Mam

Heerlijk dat je de afgelopen periode nog zoveel nieuwe dingen hebt gezien. Wij kunnen haast niet wachten om naar je toe te komen. Nog maar drie weekjes!

Opa en oma Graaf.

Fijn dat je van het leven geniet.leuke dingen om naar uit te zien vooral dat jij je ouders weer ziet.??❤️

Anne

Geniet er nog ff van! Tot over twee maanden, can't wait!

Christiene Jagtenberg

Leuk dat lieveheersbeestje. Ik herinner het me nog van de opleiding!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active